Intergamma zet fors in op ontwikkeling van de omnichannel-retail. De recente Techrally is het nieuwste bewijs van die drive om digitaal te ontwikkelen.

CIO Simon Hansen van Intergamma over de Techrally: "Geweldige Techrally met 40 developers van Xebia bij Intergamma vandaag. Great MVP’s voor DIY gebouwd met AR, Machine Learning, Vision API’s, voice recognition etc." Ook op gebied van datakwaliteit, productdata en foto’s werden stappen gezet. "Experimenten brengen innovaties", zegt Ingmar Hensbergen als manager Datamanagement.

Deze Techrally past in de geest van de recente ontwikkelaarsdag waarop Intergamma-collega's vrijelijk ideeën en suggesties konden aandragen die de ontwikkelaars dan in no-time tot een basis-fucntionaliteit uitwerkten. Op MIX' Nationale DHZ Sessie vertelde Machiel van der Sluijs al hoe ze bij Albert Heijn digitale ontwikkelingen aanpakken. "Snel ontwikkelen en testen. Als het werkt, razendsnel implementeren en uitbouwen, Als het faalt, snel kappen."

Complimenten op social media gingen uit naar Simon Hansen en directeur e-commerce Lieke Luttmer: 'thanks for making this happen'.