MIX neemt haar verantwoordelijkheid en stelt de Nationale DHZ Sessie van 20 mei uit. We weten niet precies waar het heengaat de komende weken. Maar als de situatie verbeterd is, heeft iedereen in de sector in mei waarschijnlijk andere prioriteiren dan de DHZ-Sessie. En als de situatie niet verandert, is de Sessie sowieso geen optie. Als alternatief hebben we voorlopig 16 december gepland. We hopen dat we dan samen kunnen komen en in gezondheid terug kunnen kijken op een opmerkelijk jaar. In de tussentijd houden we iedereen op de hoogte van de ontwikkelingen. We wensen alle branchegenoten veel sterkte en succes in deze uitzonderlijke situatie. Blijf allemaal gezond en let goed op elkaar. Reeds aangeschafte entreekaarten voor de Nationale DHZ Sessie van 20 mei bijven geldig voor de nieuwe Sessie.

-------------

LET OP: MIX' NATIONALE DHZ-SESSIE IS VERPLAATST NAAR 16 DECEMBER

DIt was het oorspronkelijke programma en staat nu onder voorbehoud.

De Nationale DHZ Sessie is hét netwerkevent voor de DHZ-sector. In Buitenplaats Kameryck te Kamerik komen meer dan 175 toppers uit DHZ-retail en-industrie bij elkaar. Dit middagcongres biedt volop gelegenheid om te netwerken, en heel veel inspiratie en stof tot praten.

Beproefd recept

De Nationale DHZ Sessie van 2020 volgt het beproefde recept:

  • Een informele inlooplunch
  • Ruim 175 toppers uit DHZ-retail en de toeleverende industrie
  • Een mooi programma vol actualiteit en inspiratie
  • Een ruime pauze en een mooie netwerkborrel

Actualiteit en inspiratie

Inhoudelijk biedt de Nationale DHZ Sessie een mooie mix van actualiteiten en inspiratie:

  • Maarten Bouwhuis (ook BNR Nieuwsradio) is de dagvoorzitter.
     
  • Dik Pijl van Expert Groep vertelt hoe zijn franchise-organisatie zijn positie behoudt in een zeer competitieve electronica-markt.
     
  • Marlou Mulders van Prins Petfoods vertelt hoe deze fabrikant de markt benadert met véél meer dan alleen diervoeders. Met kennis en advies, een Careteam, een eigen dierenarts en Edupet.
     
  • Nancy van der Heijden van Crossmarks leidt ons in een virtuele retailsafari langs spraakmakende retail-concepten (onder voorbehoud).
     
  • Bram Mutsaers van Gereedschapcentrum.nl en Jan Willem Harmsen van Onlineverf.nl worden door Maarten Bouwhuis aan de tand gevoeld over hun succes.
     
  • Neuromarketeer Tim Zuidgeest fileerde Booking.com en vond 101 mindfucks waarmee het hotelplatform ons al-le-maal inpakt.

Bekijk berichten over eerdere Nationale DHZ Sessies