Als Social Media-manager bij Van Neerbos-bouwmarkten realiseerde Dorette Bos meer dan 125.000 likes voor Gamma en Karwei en nog veel meer interactie.
Dat is een geweldige hoeveelheid fans voor de 138 winkels van Van Neerbos bouwmarkten. Social Media Manager Dorette Bos is nu drie jaar - met de volledige support van het management-team en operations - aan de slag en boekt succes met een hyperlokale aanpak en veel verantwoordelijkheid en initiatief in de winkels zelf.
Hoe ze dat voor elkaar kreeg en welke enorme positieve effecten dat heeft op de bouwmarkten, legt Dorette uit op MIX' Nationale DHZ Sessie.
Andere sprekers:
- Tom van 't Hek: dagvoorzitter
- Berry van Oosterhout, GfK Retail & Technology
- Rondetafel met spraakmakende ondernemers in DHZ
- Paul Burger, Welkoop: kersvers live met e-commerce
- Barry van Ruiven, Mediamarkt: "Onze meters zijn een zegen"
- Annemart Tielens, Hoe Intergamma Omnichannel werd