close-ups

WallDesign, kant-en-klaar instappen in trendmarkt

Na FloorDesign voor betonlook-vloeren komt Forbo Eurocol nu ook met WallDesign voor decoratieve wand­afwerking. Een kwaliteitsproduct in een compleet concept dat de consument supergemakkelijk zelf kan aanbrengen. “De vraag is er. Nu zijn de producten er ook. Je stapt er zó een heel nieuwe markt mee in als retailer.”

Verffabriek OAF Holland introduceert Afinol-label

OAF produceert en levert verven, beitsen, coatings, vloeibare dakproducten en lijmen en kitten. Tot voor kort gebeurde dit onder de labels OAF en OAF PRO en sinds kort ook onder het nieuwe label Afinol. “Mooie, innovatieve en duurzame verfproducten met een aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding.”

Dimmen zonder dimmer met step-dimming

EGLO Verlichting is al jaren Europa’s grootste in armaturen en gaat ook tot de groten behoren als het om lichtbronnen gaat. “Onze kracht? We hebben een bijzonder breed en diep assortiment met een voor de retailer optimale schappresentatie”, zegt Paul Nagelkerken, managing director van EGLO. “Met bovendien het hoogste rendement per meter.”

Kleur van het Jaar 2020

Naar aanleiding van het wereldwijde trendonderzoek ColourFutures van AkzoNobel is Tranquil Dawn tot de Kleur van het Jaar 2020 uitgeroepen. Het onderzoek toont dat we zoeken naar het antwoord op de vraag ‘Wat maakt ons menselijk?’. Alledaagse zaken worden opnieuw bekeken en de horizon wordt verbreed. De ontwakende horizon is een inspiratiebron geweest voor het kiezen van de kleur Tranquil Dawn.

SAM-concept laat rotatie bij verfgereedschappen stijgen

Marktleider in de Benelux voor verfkwasten en schildersgereedschappen. Dat ben je niet zomaar. Daarvoor investeert Anza Verimex fors in marktonderzoek, waarbij ze opgedane inzichten vertalen in het recent geïntroduceerde SAM-concept. Op maximaal 7 meter wandstelling presenteren ze een uitgekiend assortiment schildersgereedschappen. Doel: een hogere omloopsnelheid.

Laagdrempelig op weg naar sfeervol smart home

Calex introduceert vijf nieuwe productfamilies binnen haar brede assortiment decoratieve verlichting. Een uitbreiding waarmee de specialist in decoratieve lampen haar positie als A-merk verder wil versterken. Bovendien maakt het Rotterdamse Calex het assortiment smart. Hiervoor is een samenwerking aangegaan met Tuya.

Pagina's

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief