Foutmelding

Het veld Math question is verplicht.

Truetalk: Jonge consumenten kennen geen merken

Truetalk: Jonge consumenten kennen geen merken

Bart van de Ven ging tijdens de Nationale DHZ Sessie in gesprek met zeven jonge consumenten. Hij sprak met hen over de thema’s klussen in huis en kiezen waar en hoe je iets koopt. Wat opviel? Jongeren kennen geen merken en gaan naar een bouwmarkt om bevestiging te zoeken of om gedegen advies te krijgen. Advies vragen ze ook aan mensen in hun omgeving. Projectplannen en checklisten? Als ze die al hebben, zitten ze in hun hoofd en staan ze niet op papier. Ver vooruit plannen, is niet aan de orde. Daar zijn de klussen die ze aanpakken ook naar.

De zeven jonge panelleden verhuisden in het afgelopen half jaar of gaan dat het komende half jaar doen. De aanwezigen in de zaal maakten volop van de gelegenheid gebruik om het zevental, onder leiding van Van de Ven, het hemd van het lijf te vragen.

Typisch sfeertje

Opvallend is dat alle panelleden klussen leuk vinden. “Als het goed gaat, is het leuk. Soms ben je zes boortjes verder en heb je nog geen gat. Dan ga je op wilskracht door en baal je”, zei

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief