Karwei is per januari 2018 de nieuwe branded content-partner van ‘Eigen Huis & Tuin’ bij RTL 4.

In deze crossmediale samenwerking maken zij van een huis een thuis – met de laatste trends en juiste combinaties voor een betaalbare prijs. In het televisieprogramma ligt dan ook een grote focus op inspiratie en het verfraaien van (woon)kamers, door middel van styling, inrichten en combineren. Dat betekent dat de kijker binnenkort veel kwaliteitsvloeren, designverlichting, accessoires en raam- en wanddecoratie van Karwei voorbij ziet komen.

Inspiratie voor iedereen

Het programmaformat ‘Eigen Huis & Tuin’ zorgt er voor dat mensen met andere ogen naar hun huis of tuin kijken en dat ze geïnspireerd raken om zelf aan de slag te gaan. Dat komt sterk overeen met de stijlpositionering van Karwei, waarbij het maken van combinaties en zelf doen bereikbaar worden gemaakt voor iedereen.

Eigen interieur creëren

Laurens Miedema, manager Marketing en Communicatie bij Karwei: “’Eigen Huis & Tuin’ en Karwei passen uitstekend bij elkaar. Het woord ‘eigen’ in de naam van het programma sluit heel goed aan bij onze visie. Een interieur is het verlengde van je persoonlijkheid. Wij inspireren consumenten om zelf hun eigen interieur te creëren – niet alleen op basis van onze producten, maar juist in combinatie met bijvoorbeeld invloeden uit andere landen of iets wat je van je schoonmoeder hebt gekregen. En dat kan het best als je je producten in de spotlight zet en combineert met de rest van een interieur. Dat doen we vanaf januari via alle platformen van ‘Eigen Huis & Tuin’.”