Naar eigen zeggen speelt de dhz-formule hiermee in op de behoefte van haar klanten om offline en online bij Formido te kunnen winkelen. “Het aantal internetaankopen neemt gestaag toe”, weet Formido’s marketing- & communicatiemanager Miriam de Bruin. “Ons assortiment was beperkt, maar dat hebben we inmiddels uitgebreid tot ruim 3.000 artikelen. In de komende maanden breiden we dat verder uit.”
Formido vernieuwt site
Sinds 4 december heeft Formido een vernieuwde site, met daarbij een webshop.
Gerelateerde berichten
Deel dit artikel
Reacties
Lees ook:
- #Hubohelpt beste slogan in woonbranche
- Outsiders winnen Shopping Awards Bouwmarkten
- Ook Homed bij Hubo De Goorn
- Welke bouwmarkt is het goedkoopst?
- Concepts & Companies kijkt anders naar de markt
- Hornbach pakt weer marktaandeel
- Bij Comafin wordt P van Promotie belangrijker
- Nicovij verwacht matig 2024
- Winkeldiefstal in DHZ: Houd de dief!
- Lichte groei in januari en februari voor DHZ-retail
- KlusWijs verwacht hoger volume én hogere kosten
- Klifman vertrekt bij Bouwmaat
- Bouwmarkt ziet wel degelijk rol voor verkoop reinigingsproducten
- Hornbach overweegt kleiner format
- Praxis: "Als tuinseizoen beter is, komen we makkelijk in de plus"
- Winkeldiefstal in DHZ-retail: hoe groot is het probleem?
- Hubo: '2024 blijft lastig'
- Het gemiddelde bonbedrag van Gamma
- Verbeterpunten voor Hornbach
- Waarom sloot IBW Groep aan bij KlusWijs?
- Bauhaus wil meer uit 2024 halen
- VBS: de winkel-aantallen
- Intergamma verwacht groeiende markt
- Comafin sluit zich aan bij Nobel Capital
- Praxis Noordwijk: “Geld vind ik niet belangrijk, ik wil met plezier werken.”
- Rustig qua expansie bij Praxis